Dissabte, 27 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Gairebé 400 alumnes de cinquè de primària han participat a l’11a edició del Corrandescola

L’activitat convida l’alumnat a treballar la llengua oral, el cant com a solista i la posada en escena a través del glosar i de l’intercanvi de versos.

382 alumnes de cinquè de primària de les escoles Estalella i Graells, Baltà i Elias, Cristòfor Mestre, Sant Ramon, Sant Josep i Vedruna – Sant Elies s’han trobat aquest matí de dijous a l’auditori M. Rosa Juncosa per participar a l’onzena edició del Corrandescola.

L’activitat convida l’alumnat a treballar la llengua oral, el cant com a solista i la posada en escena a través del glosar i de l’intercanvi de versos.

La mestra de música Mònica Calaf és la coordinadora del Corrandescola a Vilafranca.

Des dels seus inicis a Vilafranca, l’any 2013, prop de 3.000 alumnes de cinquè de primària han participat en el Corrandescola i desenes de mestres de Vilafranca han fet formació durant aquests anys. Ara, el repte és estendre la iniciativa a l’etapa de secundària.

Albert Casals, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona és l’impulsor de la introducció de la glosa a l’escola.

La jornada començava a quarts d’onze del matí amb la benvinguda de la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Vilafranca, Gemma Romeu.

L’espectacle ha estat conduït per dos corrandistes de renom: Carles Belda i Berta Llos. El Corrandescola és una iniciativa que permet als participants aprofitar el potencial pedagògic de la glosa en àmbits com la poesia, la llengua, la música o la posada en escena, però també en aspectes socials com vèncer la vergonya i acceptar l’error.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: