Dimarts, 26 de Maig de 2020
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Les agències de viatges teletreballen per a oferir solucions als clients amb cancel·lacions

Algunes de les solucions passen per canviar de dates o oferir bonus, en els casos en els que la devolució de diners no hagi estat possible.

Totes les agències de viatges estan tancades al públic però segueixen treballant a consciència des de casa. I és que el dels viatges és un dels sectors directament afectats per la crisi sanitària. A finals del mes de febrer, amb les primeres notícies sobre el Coronavirus, arribaven les primeres cancel·lacions a Viajes Ecuador.
Des de Viatges Índic, el primer que van fer quan el Covid-19 va arribar a Catalunya va ser informar als clients i fer-los saber que vetllarien pels seus interessos.
Algunes de les solucions han estat, en el cas de que no es poguessin retornar els diners, fer bonus per a gastar més endavant.
El Pere Albornà, de Viajes Ecuador, demana calma als clients i recomana esperar a que la cancel·lació sigui forçosa i no voluntària per a poder treure el millor benefici possible.
Ambdues agències saben que el dels viatges és un dels sectors més afectat i que la recuperació serà lenta quan tot passi. En el cas de Viatges Índic, però, es mostren esperançadors i amb un punt de vista positiu.
Durant aquests dies la principal tasca de les agències de viatges és assessorar els seus clients amb les cancel·lacions o canvis de data, així com ajudar a tornar a aquelles persones a les que els ha agafat per sorpresa l’arribada del covid19 mentre gaudien d’un viatge.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: