Divendres, 26 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La nova campanya de dinamització comercial de Vilafranca, Vilashopping, incentivarà la compra amb premis setmanals com a al·licient

Des d’aquest dissabte i fins al 31 d’octubre, Vilafranca tindrà en marxa una nova campanya de dinamització comercial. Sota el nom de Vilashopping, l’Ajuntament, la Diputació de Barcelona i les associacions de comerciants Centre Vila, Comerç Espirall i Comerciants de La Girada pretenen fer un pas endavant i incentivar la compra emprant el premi com a al·licient.

De moment, es preveu la participació de la meitat dels establiments comercials de Vilafranca. Vilashopping ha de servir, a més, per dinamitzar l’oferta comercial i de serveis de Vilafranca, crear sinergies entre el sector comercial i el turístic i conscienciar els consumidors sobre l’oferta que hi ha a la vila.

Per a les associacions de comerciants, tota acció d’aquest tipus és benvinguda.

A nivell pràctic, la campanya funcionarà a través del repartiment de 35.000 passaports. A cada passaport hi ha espai per a cinc segells d’establiments diferents que els clients aconseguiran amb compres superiors als 5 euros.

Un cop el passaport estigui complet, el client el podrà dipositar en una de les tres urnes que s’ubicaran al punt d’informació de Centre Vila de la Rambla, la botiga La Papallona de l’Espirall i la Gelateria Xixona de La Girada. Cada setmana es farà un sorteig entre els passaports participants i hi haurà varis premis com vals de cent euros per gastar als establiments adherits, vals per a dinar o sopar per a dues persones en un dels restaurants adherits a la campanya o entrades a Vinseum. Cada dilluns, al programa El que faltava de Ràdio Vilafranca tindrà lloc el sorteig. També a Facebook es farà un sorteig final de 100 euros.

D’altra banda, cada dissabte de la campanya hi haurà animació al carrer i servei de cangur gratuït durant una hora al qual es podrà accedir presentant un dels 20.000 vals que repartiran els comerços adherits. A més, els més petits podran participar a l’anomenat Circuit Vilafranca Té Vida, amb diverses activitats que tindran lloc en diferents punts de la vila, fet que les associacions dels barris valoren positivament.

El pressupost de la campanya Vilashopping és de 8.000 euros, dels quals la Diputació de Barcelona en subvenciona el 50%.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: