Dijous, 25 de juliol de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Poca afluència de públic en la primera edició de l’efímera Botiga del Vi al Mercat de la Carn

Aquest dissabte 30 de desembre va donar per finalitzada la primera edició de l’efímera Botiga del Vi, una iniciativa per potenciar el Mercat de la Carn a mitjà termini.

Des de l’Ajuntament creuen que encara és aviat per fer un balanç d’aquesta primera edició, però el que si asseguren és haver complert l’objectiu de que el Mercat de la Carn tornès a tenir paradistes i públic, aprofitant les festes nadalenques.

Un altre dels objectius plantejats per l’Ajuntament ha sigut brindar a les bodegues petites l’oportunitat de poder donar-se a conèixer amb aquesta iniciativa, tant a Vilafranca com a la comarca.

Una mesura que agraeixen els petits celleristes que han omplert les parades del mercat, tot i lamentar que no hagi hagut un gran volum d’afluència de públic.

Segons la mateixa Balbina Garcia, caldrien més incentius perquè més persones entressin al mercat de la Carn.

Tot i això, des del consistori asseguren que des de l’anterior mandat s’ha anat fent una important inversió per fer més atractiu l’espai al voltant del mercat, com per exemple la reurbanització de la Plaça de l’Oli.

A més, l’objectiu a mig termini, assegura Medialdea, no és fer una segona edició de la Botiga del Vi, almenys en el mateix lloc, sinó que el Mercat de la Carn s’ompli de manera permanent de paradistes. En conclusió, fer que el centre històric esdevingui el centre comercial de la vila.

L’edició d’enguany, finalitzada aquest passat dissabte, va comptar amb un sortit de degustacions gastronòmiques i un parell d’actuacions musicals a la Plaça de l’Oli.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: