Divendres, 26 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Lluís Valls referma el seu suport a Costa Barcelona en el marc de la promoció econòmica de la comarca

El president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Lluís Valls, ha volgut explicar i deixar clars els motius que el van portar a exercir el seu vot de qualitat que va permetre aprovar fa uns dies la marca "Costa Barcelona".

Valls ha recordat que el punt de partida és una marca que actualment no funciona, Costa Garraf, i que calia buscar un canvi. Per el president del Consorci cal tenir present també que no es tracta d’un debat identitari o territorial, i que la decisió s’ha d’entendre des de la necessitat de dinamitzar econòmicament el Garraf, el Baix Llobregat i l’Alt Penedès.<br />Des d’aquest punt de vista Valls remarca que en aquests moments la comarca té un important sector de vi i cava, però que cal trobar elements que ajudin a potenciar la seva atracció turística. El president del Consorci ha volgut refermar també que en cap cas es pot parlar de què es doni l’esquena al sector.
Valls insisteix en que cal pensar en positiu i treballar per atreure més turistes a la zona de l’Alt Penedès.

La proposta que es portava a aprovació era el fruit d’un any i mig de treball tècnic, i Lluís Valls insisteix en remarcar que la marca és "Costa Barcelona", amb un eslògan "Mar, modernisme i penedès" que ha de donar sentit a la pròpia marca.

Per Lluís Valls no s’han d’introduir en aquest debat altres que no toquen, i considera que el més important és pensar en positiu per dinamitzar el territori i buscar nous productes turístics que ajudin a la promoció econòmica tant de l’Alt Penedès com dels altres dos territoris emmarcats en aquest projecte.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: