Dilluns, 29 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El ‘degà’ busca engrescar els joves i fidelitzar els veterans amb la nova campanya de socis

Ampliar la parròquia i reduïr-ne la mitjana d’edat, una de les màximes prioritats de la nova junta. Els menors de 25 anys tindran carnet per 40 euros l’any. 60€ pels jubilats i 90 pel públic general.

Rejovenir i engreixar la massa social, aquests són els objectius del FC Vilafranca de cara al nou curs, amb la campanya de socis 2023/24 que ha arrencat aquesta setmana. Des de la presentació del nou projecte el passat mes de juny, l’entitat ha deixat clara la voluntat d’involucrar afeccionats més joves, i aquest serà un dels cavalls de batalla al llarg dels propers anys.

Actualment ni el propi club té del tot clar el nombre exacte de socis vigents; la nova junta treballa per aclarir la base de dades, però s’estima que la xifra es troba al voltant dels 200.

Sota l’eslògan ‘Tornem als orígens’ el club vol evocar l’esperit de les grans tardes del Vilafranca de playoff, amb un Municipal ple, no només en les partits importants. Amb la nova campanya de fidelització es proposen tres plans diferents: 90€ pel públic general, 60€ pels jubilats i 40€ pels menors de 25 anys. Els ja socis gaudiran d’un descompte del 30% si porten un nou membre i d’un 50% si en porten dos.

Estan sent setmanes de ritme frenètic al club, també per a Lluís Montaner. L’excol·laborador d’aquesta casa ens parla de la seva feina al degà penedesenc, com a vicepresident de la recentment creada àrea social.

Per tal de renovar el carnet o noves altes, els interessats poden posar-se en contacte a través del mail o adreçant-se a les oficines del club. Els carnets començaran a repartir-se a finals del mes d’agost, quan l’equip té previst jugar un amistós de pretemporada contra l’Europa; serà en la prèvia de Festa Major.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: