El Consorci de Promoció Turística presenta la campanya de màrqueting ‘Penedès Secret’
El consorci va presentar aquest dimecres a Sant Pere de Riudebitlles la nova campanya turística, basada principalment en l’enoturisme.
La campanya també ha estat desenvolupada per l’empresa Aquells nois tan simpàtics i amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Amb l’eslògan ‘no ho diguis a ningú’, la proposta pretén acostar les curiositats i anècdotes del Penedès als visitants, totes elles estretament vinculades amb el món de la vinya. La campanya proposa diverses activitats com rutes amb bicicleta o segway, tastos de vins o experiències gastronòmiques.
A la presentació, la directora del consorci, Núria Sala, va destacar la necessitat que la campanya fos «oberta i viva per a tots els agents del territori públics i privats». Per la seva banda, el president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Xavier Lluch, i l’alcalde de Sant Pere de Riudebitlles, Joan Llort, van fer èmfasi en «la importància del turisme al territori» i l’«oportunitat» que suposa la campanya per «seguir millorant i respectant l’entorn perquè tant el resident com el visitant se senti a gust al Penedès».
Per a més informació sobre les ofertes, podeu consultar aquesta web.