Divendres, 26 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El comerç de Vilafranca va registrar compres per valor de gairebé 610.000€ amb la targeta de fidelització durant la campanya de Nadal

Els comerços de Vilafranca adherits al programa de fidelització de la targeta Vilafranca Comerç van registrar durant la campanya de Nadal un total de 25.694 operacions de compra entre el 15 de novembre i el 6 de gener.

Amb aquestes compres es va generar un volum de d’ingressos que puja 609.470€.
Com que cada una de les compres efectuades amb la targeta de fidelització genera un percentatge de descompte automàtic al client per a la propera compra a la mateixa botiga, en aquest període els comerços han acumulat una guardiola per als seus clients valorada en quasi 19.000€, dels quals 15.500€ es van consumir dins de la mateixa campanya.
Segons el president de Centre Vila, Fèlix Hill, aquestes dades demostren l’eficàcia i la importància del programa de fidelització de Vilafranca Comerç.
La bona acollida del sistema tant per part dels clients, amb 21.000 targetes en aquest moment a Vilafranca, com per part dels comerços adherits ha permès en els últims anys avançar i consolidar el mateix programa en altres poblacions catalanes com Vic, Empordà, Costa Brava, o Torredembarra.
L’exportació i ampliació de l’àmbit d’influència del programa de fidelització ha permès entrar Vilafranca Comerç en un espai des del qual, a través del programa 3xtr3s s’aplica fins a un 20% de descompte en la compra d’entrades dels teatres Victòria i Poliorama per al titular de la targeta i un acompanyant. Aquesta iniciativa que entrarà en vigor aquest any 2016.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: