Cava Guilera presenta Musivari 2006 i fa arribar el màrqueting inclusiu al cava, amb una etiqueta en braille
Les caves subiratenques Guilera han presentat avui al restaurant El Cigró d’Or de Vilafranca el seu cava Musivari 2006, Brut Nature Gran Reserva, Edició Especial Grans Anyades. Musivari vol dir “ciència que estudia el mosaic” i és, per a Cava Guilera, tot un símbol perquè representa l’ànima de la família i l’essència de com treballen des de fa generacions.
El cava, a més, presenta una etiqueta dissenyada per la consultora de màrqueting inclusiu Zekogram que incorpora el braille per comunicar a les persones invidents però també com a element de disseny.
Musivari és el primer cava que arriba al mercat amb “braille de valor afegit”, com diuen des de Guilera.
Amb la inauguració de Musivari, Cava Guilera presenta “la complicitat d’una cuidada tradició amb les necessitats del present vistes des de l’òptica de la innovació i de l’impacte social que aporta el disseny inclusiu”.
Musivari ha estat presentat com un cava que combina amb una gastronomia molt diversa i que, per tant, destaca per la seva versatilitat.