Dilluns, 27 d'octubre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Centre Sociosanitari Ricard Fortuny ha celebrat una festa pels seus 20 anys d’història

El Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès és una entitat de caràcter públic, d’àmbit local, que es dedica a l’atenció sanitària i social.

El Consorco es va constituir l’any 2002 i tres anys més tard s’inaugurava el Ricard Fortuny, un centre amb doble oferta, la sociosanitària i la de residència.
L’alcalde, Francisco Romero, recorda que fa 20 anys va suposar un gran canvi en l’oferta a Vilafranca, amb el trasllat de l’antic hospital i la Clínica del Carme.

Per la seva banda la gerent del Consorci, Elisabeth Rutllant, destaca el valor social que té el Ricard Fortuny per Vilafranca i comarca.
En el mateix sentit l’alcalde recordava que l’edifici i el serveis van ser originals, amb l’aposta per oferir sociosanitari i residència, amb un impuls des de l’àmbit local.

A més amb els pas dels anys s’ha anat ampliant el centre i l’objectiu és continuar creeixent.

Per commemorar el 20è aniversari del Ricard Fortuny el jardí d’entrada compta un ornament floral i també recorda l’aniversari una pancarta que penja de la façana, o una exposició fotogràfia a l’interor del centre.
Aquest dissabte es van fer un conjunt d’actes que començaven amb una visita a les instal.lacions per part del consistori i una actuació dels Castellers de Vilafranca, amb el 3d6, la Torre de 5 i un pilar de 4.
Tot seguit es van fer diversos parlaments institucionals. Amb la participació, entre d’altres, de professionals que van iniciar el projecte fa 20 anys. També del president del Consorci, Francesc Ferrer, del representant del Consorci de Salut i Social de Catalunya, Josep Mayoral i de l’alcalde de Vilafranca, Francisco Romero.
Acabats els parlaments hi havia una engrescadora sessió motivacional a càrrec de la coach i formadora, Gemma Segura, que fins i tot va fer ballar al públic assistent,

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: