Divendres, 3 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Consum resol el 50% de les reclamacions al Penedès el 2023

L’Agència Catalana del Consum va atendre 3.792 consultes i va gestionar 1.076 reclamacions a la vegueria, principalment per incidències

Incidències relacionades amb el subministrament elèctric, la compra de productes i els serveis financers. Més de la meitat de les reclamacions gestionades el 2023, el 50,4% a la vegueria del Penedès, s’han resolt per la via de la mediació o l’arbitratge, mecanismes extrajudicials de resolució de conflictes

El director de l’Agència, Albert Melià, ha valorat positivament aquest resultat.

Del total de reclamacions gestionades per l’Agència a la vegueria del Penedès (1.076), 520 casos s’han resolt per acord de mediació i 23 per la via del laude arbitral. En aquest sentit, els sectors en què es resolen més reclamacions són els serveis d’electricitat, gas i aigua i els serveis de telefonia i internet.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: