Dissabte, 12 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
L’alumnat dels programes formatius de l’Ajuntament inicia les pràctiques en empreses

L’alumnat dels programes formatius de l’Ajuntament inicia les pràctiques en empreses

Els programes i cursos complementen el seu procés amb períodes de practiques en empreses que serveixen tant per fer-ne una aplicació real dels coneixements com per endinsar-se en el mon laboral.

El Servei d’Ocupació i Formació de l’Ajuntament de Vilafranca inicia aquest mes d’abril, i fins a finals d’octubre, els períodes de pràctiques en empreses del territori de la majoria de programes de formació que es duen a terme a la Fassina.

L’alumnat d’Auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració; d’Imatge Personal: perruqueria i estètica; de Vendes, oficina i atenció al públic; i de Fabricació mecànica i instal·lacions electrotècniques faran les estades pràctiques, amb un total de 180 hores, entre abril i juny.

Pel que fa als cursos de formació professional per l’ocupació, les pràctiques dels cursos d’Activitats Auxiliars de Magatzem tindran lloc entre els mesos de maig i juny, un total de 40 hores, i el d’Elaborador de vins i licors durant el mes de juny, un total de 80 hores.

Per últim, el programa SEFED d’Administració i gestió d’empresa realitzarà un total de 80 hores de pràctiques entre els mesos d’agost i octubre, segons les característiques de les empreses.

Cada vegada més l’entorn empresarial aposta per la col·laboració i la cooperació amb l’activitat formativa del territori ja que, d’una banda, és una excel·lent oportunitat per a conèixer nous i bons perfils professionals per al seus equips i, d’altra banda, ajuden a la formació, integració i promoció de les persones al mercat laboral. Qualsevol empresa interessada en formar part d’aquesta xarxa pot contactar amb l’Oficina Municipal de Treball.

Efemèrides

12 de juliol
No hi ha efemèrides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: