Dissabte, 13 d'Agost de 2022
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els administradors de la Festa Major presenten la imatge gràfica

El disseny és de l’empresa de comunicació Giny en col·laboració amb la Fundació Espiga.

Es tracta d’un procés de co-creació a través del qual els usuaris del servei ocupacional de l’Espiga han participat en dos tallers: un de pintura i un altre a la sala multisensorial del centre. Els seus dibuixos han establert les bases de la imatge d’enguany.

El resultat final són unes lletres en majúscules on s’hi pot llegir “Festa Major 2018” amb tocs dels colors representatius de la més típica. Tot plegat, acompanyat pel que serà el lema d’aquesta edició: “Tothom a punt”. El Raimon Gumà, de Giny Comunicació, explicava que pretén ser una declaració d’intencions i que tingui un caràcter plenament inclusiu.

La Foix Ortiz, administradora de la Festa Major 2018, destacava que la proposta de Giny i l’Espiga els va captivar des del primer moment.

Tot i que en la imatge hi han participat un total de 30 persones del centre ocupacional, la idea és que els del centre de dia i els de l’escola també s’hi impliquin a través de tallers que es faran properament per acostar la més típica a l’Espiga. El Joan Giménez, coordinador del centre ocupacional de la Fundació l’Espiga, deia que ha estat un projecte molt engrescador.

La Montse Medialdea, una de les usuàries del centre que ha participat en aquesta iniciativa, n’estava molt satisfeta.

Giny Comunicació és una empresa de Barcelona, però que bona part de l’any treballen amb projectes a Vilafranca i comarca com el Vijazz, el Cavatast o la Fira del Gall, entre d’altres.

 

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: