Dilluns, 27 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El president de la D.O. Penedès recorda que hi ha 167 empreses elaboradores, i que aquesta diversitat no es reflecteix a Costa Barcelona

Recordem que ahir el Patronat de Turisme de Subirats va mostrar-se crític amb el pla de marketing de Costa Barcelona, i els punts estrella que planteja com a visites imprescindibles al Penedès.

<p />

En aquest sentit, Josep Maria Albet, president de la D.O. Penedès, i que ahir era també en aquesta roda de premsa, va expressar que també trobaven desafortunada aquesta classificació.<br />Albet va recollir la demanda que es feia des del Patronat de Turisme subiratenc de plantejar en el ple de la D.O. Penedès que siguin les mateixes empreses relacionades les que demanin que es rectifiqui. Malgrat tot, va recordar també que només una de les tres està inscrita a la D.O. Penedès. Per Albet el que cal també és que en aquest pla de marketing es reculli la gran diversitat d’empreses productores que hi ha al Penedès, unes 167. Partint també de la base que aquesta empresa presentada en l’estudi, pot ser la més grossa, però no vol dir que sigui la més gran del Penedès.

Finalment el president de la D.O. va lamentar que tot i que en el seu moment des del Penedès, i des de Enoturisme Penedès més concretament, es va fer un esforç per incorporar-se a Costa Barcelona, no s’ha recollit cap fruit ni s’ha detectat cap sensibilitat cap el territori per part dels promotors d’aquesta nova marca turística.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: