Diumenge, 12 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Es presenta la campanya "a casa més", adreçada a promoure un consum responsable facilitant endur-se a casa les ampolles de vi no acabades

La seu de la Unió Empresarial del Penedès ha acollit la presentació d’aquesta campanya que ha estat promoguda per l’empresa Gintonic Comunicació.

L’objectiu és promoure un consum responsable, no mitjançant prohibicions, sinó aportant idees per compaginar el poder gaudir del vi servit pel restaurant, sense forçar la consumició o deixar-lo a la taula. Des de Gintonic Comunicació, Antoni Oliver remarca que, alhora que es prolonga el plaer de gaudir-lo, es facilita en molts casos la comanda d’una segona ampolla al restaurant, sense la recança de pagar-la i no acabar-la.
Oliver apuntava que s’ha detectat en els darrers anys que els restaurant catalans han vist reduir el consum de vi per part dels clients, per qüestions de seguretat, en relació als controls policials i les possibles retirades dels punts.<br />La campanya presentada vol doncs, ajudar a facilitar aquest consum i degustació responsable de vins en el decurs dels àpats, sense aquestes pors.<br />D’altra banda, l’acte de presentació va servir per donar a conèixer el web www.penedescuina.com. Sota aquesta denominació es pretén aplegar els restaurants de l’Alt i Baix Penedès sota la denominació de la cuina mediterrània i amb la intenció de fomentar el turisme gastronòmic a les nostres comarques.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: