Dimecres, 1 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Ajuntament vol implantar el sistema de gestió de qualitat ISO 9001:2000 a l’Oficina d’Atenció Ciutadana

Els treballs s’iniciaran passat l’estiu.

L’Ajuntament de Vilafranca, mitjançant acord de la Junta de Govern Local, ha aprovat l’encàrrec a una empresa externa especialitzada dels treballs de consultoria per al desenvolupament i implantació d’un sistema de gestió de qualitat d’acord amb la norma ISO 9001:2000 a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Aquest és un primer pas per implantar aquest sistema que serveix per certificar la qualitat del servei a diferents departaments que presten atenció a la ciutadania.<br />Com comentava el cap de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, Argemí Curto, els treballs s’iniciaran passat l’estiu, i es concretaran en fer un control sobre l’atenció presencial que es dona al ciutadà.
Del que es tracta, com comenta Curto, és de que la informació que es facilita des de les diferents taules d’atenció ciutadana sigui la mateixa, i que les persones que les ofereixen ho facin de manera correcte. Al mateix, que la informació que s’ofereix a través de la web municipal, també sigui la mateixa que es dona de manera presencial a l’OAC.<br />Una altra de les qüestions que es vol controlar amb aquesta gestió de qualitat, te a veure amb les cues d’espera. Curto apunta que les anàlisis prèvies senyalen que la mitjana d’espera dels ciutadans per ser atesos està en menys de 15 minuts. D’aquí n’ha de sortir un compromís.<br />Aquest encàrrec és una de les mesures acordades entre l’equip de govern de l’Ajuntament i el grup municipal d’ICV-EUiA per donar suport als pressupostos de 2008. L’objectiu és que l’empresa contractada pugui fer en el termini d’uns tres mesos una proposta de procediments i protocols a seguir pel que fa als tràmits, la informació, temps d’espera i terminis de resposta. Es tracta d’un compromís per donar un servei millor i més eficient.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: