Dijous, 30 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Uns 350 congressistes participen al Fòrum empresarial Penedès-Garraf que se celebra a Vilafranca

Aquest important fòrum multisectorial, que té lloc avui i demà, presenta un nou format per a la formació especialitzada destinada als empresaris, directius, comandaments intermedis i emprenedors. Avui i demà, el Casal acull paral·lelament dos congressos, el de direcció i gestió d’empreses i el congrés comercial de vendes amb un centenar de participants.

L’ empresari vilafranquí David Boada, organitzador del Fòrum, considera que els 350 participants són un èxit, tot i que lamenta la baixa participació dels empresaris de la comarca. Boada, que té per lema “Ahir és història per a la nostra empresa i demà és el present”, destaca la necessitat d’adaptació, formació i preparació empresarial.

El Congrés de Direcció i Gestió d’ empreses consta de 12 ponències d’alt nivell per posar-se al dia de les tècniques de gestió, estratègia i màrqueting. Entre els ponents hi ha Ferran Trías de Bes, l’expresident Jordi Pujol, l’economista Jordi Goula o Josep Maria Lloreda que explicarà l’ experiència del desengreixant KH-7. El Congrés acabarà demà a la tarda amb una taula rodona sobre l’ estratègia i la situació de mercat de l’ empresa catalana que comptarà amb ponents de Vodafone, Nike, Nestlé, Danone, la Bruixa d’ Or o Microsoft entre d’altres.

Segons David Boada, el programa del Congrés és molt intens i d’ alt nivell, de tal manera que els participants surtin satisfets.Paral·lelament se celebra el Congrés comercial de vendes amb l’objectiu de formar venedors de futur, amb un nivell molt elevat de formació, fins i tot en la vessant de negociació. Entre els ponents hi ha David Cuadrado i Jaume Serra de Vivendia o Enric Jaulent del Grup Manum.

El primer Fòrum empresarial Penedès-Garraf finalitza demà i l’ empresari David Boada ja pensa en nova cita per al 2008. Durant aquests dos anys i per mantenir l’ atenció es planteja mantenir una comunicació constant amb els 350 congressistes i crear una filial del Club de Marketing de Barcelona, a les nostres comarques.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: