Dimecres, 29 d'octubre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Matí molt complicat a la R4 per falta de subministrament elèctric en les instal·lacions d’Adif

Cap a dos quarts de nou del matí, el servei de Rodalies informava a través del seu compte a X que la circulació havia estat restablerta entre Martorell i Sant Vicenç de Calders.

La recuperació de les freqüències està sent progressiva i es manté el servei alternatiu per carretera. Hi ha demores aproximades de 30 minuts.

A l’hora punta, la circulació de trens s’ha vist interrompuda entre les estacions de Martorell Central i Sant Vicenç de Calders, per falta de subministrament elèctric en les instal·lacions d’Adif.

En concret, la incidència ha tingut lloc entre Santa Margarida i els Monjos i Vilafranca per manca de tensió a la catenària.

Protecció Civil ha informat que hi havia 80 passatgers atrapats en un comboi aturat entre les dues estacions, a qui s’ha demanat que no baixessin del tren per raons de seguretat.

Els usuaris de Rodalies han estat traslladats en busos mentre ha durant la incidència.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: