L’INCAVI impulsa un observatori per millorar la venda i promoció del vi català
El projecte vol proporcionar dades que ajudin a les empreses vitivinícoles en la seva presa de decisions.
L’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), amb el suport d’entitats com l’Associació Vinícola Catalana (AVC) i l’Associació d’Elaboradors de Cava (AECAVA), ha posat en marxa l’Observatori del Vi de Catalunya.
El projecte, impulsat amb els mitjans especialitzats Cupatges i Tánico Wines, analitzarà els hàbits de consum en establiments catalans amb més de 200 referències, ajudant a adaptar les estratègies comercials del sector vitivinícola.
El nou Observatori pretén aportar una visió detallada sobre els hàbits de compra, tendències de consum, formats més populars, preus i coneixement del producte.
Més de 30 botigues ja s’han adherit al projecte. Aquestes, ja han començat a rebre materials didàctics per promoure els vins catalans amb denominació d’origen i apropar-los al consumidor.