Dimarts, 29 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Revolta Pagesa tallarà l’autopista entre Banyeres i Vilafranca

En el marc dels actes reivindicatius de la pagesia recordant que fa un any es va generar el moviment de Revolta Pagesa, aquest dilluns els pagesos de la Vegueria Penedès es mobilitzaran.

En el marc dels actes reivindicatius de la pagesia que es fan aquests dies, tot recordant que fa un any es va generar el moviment de Revolta Pagesa, aquest dilluns al matí els pagesos de la Vegueria Penedès faran una tractorada dins de l’autopista AP7, entre Banyeres del Penedès i Vilafranca del Penedès.
A l’Alt Penedès hi haurà un punt de trobada a l’aparcament de l’Auditori a primera hora del matí i està previst que la tractorada inici la marxa cap el Baix Penedès a les vuit del matí.

El 6 de febrer de 2024, la pagesia de Catalunya va sortir a manifestar-se per canviar unes normatives, unes lleis i una burocràcia generalitzada que l’estaven ofegant. Avui, després de passar per moltes reunions, mostres de bona voluntat i un canvi de Govern, hi ha reivindicacions que s’han adreçat i moltes d’altres que no. Per això des del Gremi de la Pagesia presenten un seguit de punts que tenen pendents des de fa un any i que són mesures necessàries per mantenir la viabilitat de les empreses agràries, per assegurar-ne el relleu generacional, la fixació de la població al
territori i conservar la sanitat i seguretat alimentària de la població.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: