Dimecres, 24 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Ajuntament dona informació per als usuaris de Ryanair afectats per la cancel·lació de vols

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Vilafranca informa a les persones usuàries de Ryanair afectades per la cancel·lació de vols d’aquesta companyia, que s’allargaran durant tot el mes.

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Vilafranca informa a les persones usuàries de Ryanair afectades per la cancel·lació de vols d’aquesta companyia, que s’allargaran durant tot el mes d’octubre, dels drets que tenen així com del procediment per a reclamar a la companyia o a l’agència de viatges.

Els usuaris també poden reclamar a la companyia una indemnització pels danys i perjudicis ocasionats per la cancel·lació, els quals han de ser en tot cas provats i quantificats per la persona afectada.

Si s’ha adquirit el bitllet directament en la companyia aèria, qualsevol reclamació que es presenti ha de ser interposada davant la pròpia companyia, emplenant el full oficial de reclamació al mateix aeroport o a través del formulari online de la companyia, al més aviat possible. Si el bitllet del vol s’ha adquirit amb un viatge combinat la reclamació ha de ser interposada a l’agència de viatges on va ser contractat. És important conservar tota la documentació del vol, així com de les despeses sobrevingudes, per tal que l’agència de viatges pugui presentar la reclamació a la companyia aèria. La companyia ha de donar una resposta al més aviat possible i, en qualsevol cas, en el termini màxim d’un mes des que es va presentar la queixa o reclamació. En cas de no rebre resposta, o que aquesta no sigui satisfactòria, us podreu adreçar a l’organisme de consum del vostre municipi. Els ciutadans de Vilafranca poden dirigir-se a l’OMIC i demanar cita prèvia trucant al telèfon 938920358 o enviant un correu a l’adreça

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: