Xavier Roca és el nou director de l’ESEIAAT
El vilafranquí Xavier Roca és el nou director de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa.
Xavier Roca va ser escollit per 512 vots a favor, és a dir el 86% dels vots. L’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa és una de les grans escoles d’enginyeria d’Espanya, tant pel que fa a nombre d’estudiants, com per l’oferta de titulacions amb 10 estudis de grau, 7 de màster universitaris i quatre programes de doctorat, i també pels grups de recerca.
Xavier Roca va néixer a Vilafranca l’any 1974. És doctor enginyer industrial des del 2005 per la Universitat Politècnica de Catalunya i és professor des del 1999. Ha desenvolupat la tasca de sotsdirector cap d’estudis del 2011 al 2015, i va ser delegat del rector de l’Àrea Acadèmica durant el procés de fusió de les dues escoles d’enginyeria de la UPC a Terrassa, des del 2015 fins a l’actualitat.