Dimarts, 7 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Valls defensa la fórmula "Costa Barcelona. Mar, modernisme, Penedès"

El president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès defensa la fórmula que s’ha escollit per proporcionar la marca turística.

En el transcurs d’un acte de presentació d’una nova plataforma de continguts turístics que desenvoluparà la marca "Enoturisme Penedès", el president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Lluís Valls, davant preguntes dels periodistes ha exposat el seu posicionament respecte a la proposta que es portarà demà a aprovació. Valls explicat que la marca sorgeix d’un procés de millora de la que hi havia fins ara, que era Costa del Garraf, que no ha tingut èxit. El projecte es fa conjuntament amb el Baix Llobregat i el Garraf, dins de les comarques que corresponen a la Diputació de Barcelona i intenta buscar consens de marca turística en el conjunt dels tres territoris.
En aquest sentit Valls assenyala que no es tracta d’un projecte d’identitat territorial sinó de fer xarxa per millorar el reclam turístic.

Així , doncs, la proposta tècnica que es porta a aprovació pel que fa a la marca turística és Costa Barcelona, amb l’eslògan "Mar, modernisme, Penedès".

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: