Divendres, 3 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Renfe informa sobre la situació de rodalies a través de SMS

Des d’aquesta setmana, Renfe ha posat en funcionament un servei SMS per a informar els clients en temps real de la situació de les línies de Rodalies de Barcelona. Aquest sistema, que funciona en la modalitat pregunta/resposta, facilita informació immediata als viatgers. 

Des d’aquesta setmana, Renfe ha posat en funcionament un servei SMS per a informar els clients en temps real de la situació de les línies de Rodalies de Barcelona. Aquest sistema, que funciona en la modalitat pregunta/resposta, facilita informació immediata als viatgers.El client pot sol·licitar informació puntual de la situació d’alguna de les línies de Rodalies mitjançant un missatge al número 7307, amb la paraula BCN, seguida d’un espai en blanc i el número de la línia de la que es vulgui obtenir informació. Immediatament un missatge l’informa de si hi ha normalitat o bé del temps d’espera previst als trajectes on hi hagi alguna incidència. El cost del missatge és de 0,15 euros, import que correspon íntegrament al servei de la operadora de telefonia, ja que Renfe no repercuteix cap cost pel servei. El 15 d’octubre es posarà en marxa un altre sistema personalitzat per a l’usuari habitual ja que el client podrà registrar-se a la web www.renfe.com omplint un formulari on especificarà les línies i les franges horàries en les que utilitza la xarxa de Rodalies. En cas de que es produeixi alguna incidència que coincideixi amb el seu perfil, el servei l’informarà amb un missatge de forma gratuïta. Fins el 31 de desembre aquest servei no tindrà cap cost pel client. Durant aquest any, Rodalies ha posat en marxa diferents serveis de millora d’atenció al client com la Devolució Xpress, que indemnitza el client per retards superiors a 15 minuts, el Comitè de Clients, una mesa on els viatgers i institucions lligades a la mobilitat ciutadana reben informació directa dels gestors de Rodalies i poden realitzar suggeriments per a millorar el servei, la incorporació de 85 nous agents per a l’atenció al client a estacions o instal·lació de megafonia centralitzada a bord dels trens, que a finals d’any estarà disponible al 100% dels trens.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: