Aquesta és una de les conclusions de la jornada ‘Enverdim els espais urbans. Gestió ecològica del verd urbà’, que tenia lloc aquest dijous a la tarda a l’Enològica de Vilafranca.
Totes les notícies
Totes les notícies
Aquesta és una de les conclusions de la jornada ‘Enverdim els espais urbans. Gestió ecològica del verd urbà’, que tenia lloc aquest dijous a la tarda a l’Enològica de Vilafranca.
La presència de biodiversitat a les ciutats és positiva pels éssers humans, més enllà de la funció ornamental.