L’Espai Jove La Nau obre nou espai de trobada dinamitzat amb espais temàtics cada setmana
L’equipament ha presentat un nou concepte d’Espai de trobada dinamitzat de forma temàtica i de programació setmanal, al voltant de diferents eixos d’interès de forma gratuita.
Aquests espais són La Nau d’Estudi, La Nau d’Esports, La Nau de Joc i Lleure i La Nau de Creixement personal, un espai d’activitats al voltant del benestar emocional, la gestió de les emocions, l’autoestima o l’autoconeixement.
Els i les joves poden utilitzar aquest espai totes les tardes per venir a passar l’estona, sols o amb altres joves, i fer ús dels diferents serveis que s’hi ofereixen de manera gratuïta. A més, La Nau també presenta aquesta tardor la nova programació trimestral que, com ja és habitual, ofereix una oferta variada d’activitats adreçades a joves de diferents perfils i edats.