Dijous, 24 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
Jordi Àlvarez, candidat d’Impulsem Olèrdola, s’ha presentat al Castell d’Olèrdola

Jordi Àlvarez, candidat d’Impulsem Olèrdola, s’ha presentat al Castell d’Olèrdola

Jordi Àlvarez ha estat acompanyat en la seva presentació de diferent càrrecs polítics i alcaldes i alcaldesses d’Impulsem al territori.

Aquest diumenge 19 de març s’ha presentat en un espai tant emblemàtic com el Castell d’Olèrdola el candidat d’Impulsem Olèrdola, Jordi Àlvarez de cara a les properes municipals.

Àlvarez te 50 anys i es fuster de professió, nascut a Moja es considera un enamorat de la seva terra i del seu municipi i remarca que lluitarà com ningú per tot el municipi d’Olèrdola, conjuntament amb el seu equip.

La presentació de la seva candidatura ha comptat amb la presència de Carmela Fortuny Vicepresidenta segona de la Diputació de Barcelona, Sònia Poch Diputada de la Diputació de Barcelona i alcaldable per Mediona, Sergi Vallès alcalde de Torrelles de Foix i President de la Mancomunitat, Montse Mascaró alcaldessa de Pacs del Penedès, Rosa Huguet alcaldessa de Canyelles, Xavi Ramos alcalde de Castellví de la Marca, Xavier Vidiella President de la Vegueria i President de Junts al Penedès.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: