Dimarts, 2 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
S’amplien les expedicions de bus exprés a la comarca

S’amplien les expedicions de bus exprés a la comarca

Hi ha millores en la connexió de Vilafranca, Sant Sadurní i Gelida amb Barcelona.

A partir d’aquest mes de setembre, el Departament de Territori amplia les expedicions de bus interurbà.

Des d’aquest dilluns s’amplia la freqüència a la línia Exprés e6 Vilafranca-Barcelona. Els dies feiners fa 45 viatges d’anada, vuit més que ara, i 43 de tornada, sis més que ara. Des del 8 de setembre la línia Exprés e18 Sant Sadurní d’Anoia – Barcelona, de dilluns a divendres farà 27 viatges d’anada, cinc més que ara, i 25 de tornada, cinc més que ara, que circularan a les hores punta. També es reforça l’oferta dels caps de setmana, que passarà de dos a cinc viatges per sentit.
I la línia Exprés e27 Sant Llorenç – Gelida – Barcelona, a partir del dilluns 8 de setembre, farà 21 viatges per sentit de dilluns a divendres, set més que en l’actualitat en cada cas. És una línia que s’incorpora a la xarxa d’autobusos ràpids Exprés.cat.

També s’han posat en marxa noves línies. La de El Vendrell – Barcelona, que ofereix quatre expedicions per sentit de dilluns a divendres feiners amb entrada per l’avinguda Diagonal de Barcelona. O la de Calafell-Barcelona, que passa per Segur de Calafell, Cunit i Cubelles i ofereix quatre expedicions per sentit els dies laborables amb entrada per la Gran Via.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: