La selecció espanyola femenina estrena l’Europeu d’hoquei patins golejant França
En l’àmbit penedesenc destaca la presència al combinat de la portera vilafranquina Carla Batlle. Una altra penedesenca, la vendrellenca Anna Ferrer, es perd el campionat per una malaurada lesió.
La selecció espanyola femenina d’hoquei patins s’ha estrenat a l’Europeu de Paredes amb triomf per 8-0 contra França. L’equip de Sergi Macià, amb Sito Expósito a l’staff tecnic, no va donar opció en un duel que marxava 3-0 al descans, amb doblet d’Aina Florenza i Mariona Colomer.
El segon temps començava amb una altre gol de Florenza i Marta Piquero. Elsa Salvanyà, Victòria Porta i María Sanjurjo tancaven la golejada, en un duel que també va suposar el debut amb l’absoluta de la portera vilafranquina Carla Batlle.
Els propers compromisos seran contra Itàlia i Portugal.