Juan Manuel Segovia signa un documental sobre art contemporani a partir de ‘Motomami’
Un alumne de l’Institut Gelida publica un documental sobre art contemporani a partir de l’univers creatiu de ‘Motomami’, de Rosalía
Juan Manuel Segovia, un estudiant de 17 anys de l’Institut Gelida ha estrenat recentment el documental ‘Motomami. Sobre el camp i la performance’, que es pot veure a YouTube.
A partir de l’univers creatiu de ‘Motomami’, el disc i projecte audiovisual de Rosalía, el documental de Segovia examina «com els conceptes de camp i performance impregnen no només la proposta artística de l’autora, sinó també gran part de les creacions culturals actuals». El film incorpora entrevistes amb professionals de l’art, la música i el periodisme cultural per oferir «una lectura accessible, documentada i plena de matisos».
Juan Manuel Segovia ha estudiat 2n de Batxillerat Social a l’Institut Gelida i iniciarà el Grau de Comunicació Audiovisual a la UPF aquesta tardor. El documental és fruit del seu treball de recerca però vol anar més enllà dels límits acadèmics i esdevé una aposta personal de l’autor.