El Fòrum Berger Balaguer acull la projecció ‘Sis paisatges de Festa Major’
Aquest dimecres a la tarda va tenir lloc la projecció ‘Sis paisatges de Festa Major’ al Fòrum Berger Balaguer.
És una proposta que convida a redescobrir l’univers sonor de la Festa Major a través de la mirada de sis músics de casa nostra. Els sis artistes que han participat en el projecte són: Roger Halfinger, Comarca, Ricard Parera, Mariona Llenas, Jolly Damper i Jordi Cabestany.
Montse Raventós, una de les fundadores de Ladyssenyadora, explica que cada artista ha creat el seu so lliurement.
Un dels sis artistes que han creat el seu paisatge de festa major, Albert Millán, conegut artísticament com a ‘Comarca’, comenta com ha fet el seu paisatge sonor, agafant un mix de sons de la festa major.
Mariona Llenas, coneguda artísticament com a ‘Siona’, també assenyala en què s’ha inspirat per a fer el seu paisatge sonor.
Aquesta proposta sonora es tracta d’una projecte ideat per Ladyssenyadora i produït per La Fatxenda, i que forma part del programa oficial de la Festa Major 2025.
Durant els propers dies es podran veure les sis diferents càpsules amb els paisatges sonors dels sis artistes a Penedès TV.











