Diumenge, 13 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
L’INCAVI i l’Associació Catalana d’Enòlegs signen un acord de col·laboració

L’INCAVI i l’Associació Catalana d’Enòlegs signen un acord de col·laboració

El conveni tindrà una durada de 4 anys i té per objectiu afermar el coneixement del vi català i les denominacions d’origen del territori.

El director general de l’INCAVI, Joan Gené, i el president de l’Associació Catalana d’Enòlegs, Pedro Campos, creuen que aquest acord resultarà molt positiu per a la difusió del vi català amb denominació d’origen, així com de la seva cultura, la formació dels enòlegs i de cara a futures accions divulgatives, unint esforços en la promoció dels vins de qualitat del nostre país.

A més a més, les dues entitats es coordinaran en determinar les polítiques de divulgació de la cultura del vi català, que juguen un paper molt important en aquest sentit. Tanmateix, totes dues organitzacions col·laboraran estretament en projectes d’investigació del sector, i en els que l’INCAVI serà el centre de referència.

Per vetllar que l’acord s’està executant correctament, s’ha constituït una comissió mixta amb integrants de totes dues organitzacions que supervisaran i avaluaran les accions impulsades.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: