Dimarts, 22 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
Nova campanya de controls de drogo-alcoholèmia de la Policia Local de Vilafranca

Nova campanya de controls de drogo-alcoholèmia de la Policia Local de Vilafranca

Comença aquest dijous i acaba el 5 de març

A partir d’aquest dijous 27 de febrer i fins al 5 de març, la Policia Local de Vilafranca efectuarà una campanya de controls de drogo-alcoholèmia en diversos punts de la ciutat.
En aquesta campanya, que es fa de forma coordinada amb el Servei Català de Trànsit, es controlarà la conducció sota els efectes de begudes alcohòliques i substàncies estupefaents.

L’objectiu de la campanya és afavorir un canvi de conducta en la conducció, circulació i mobilitat dels ciutadans i les ciutadanes que ajudi a evitar l’incompliment de moltes normes bàsiques de trànsit, i reduir la sinistralitat viària.

Les campanya vol incidir en les conductes i accions no segures dels conductors imprudents o temeraris, l’anticipació a les actituds o conductes que poden generar accidents, sobretot les referides a les alcoholèmies i conducció sota efectes de les drogues.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: