Repartiment de punts entre Noia i Reus, que empaten a dos a l’Ateneu
El Noia tanca la cinquena jornada en tercera posició, i dissabte (21h) visitarà el Voltregà de Ferran López.
Aquest dijous no va haver cap circumstància que ens privés del duel entre Noia i Reus, un partit que va estar a l’alçada de la intensitat esperada i que va deixar un resultat d’empat a dos gols.
Els de Sant Sadurní van trigar només dos minuts en estrenar l’electrònic. Primer gol de la temporada per Aleix Esteller, desviant un llançament llunyà d’Ivan Morales. També dos minuts van trigar els reusencs en respondre, amb gol de Joan Salvat.
El partit marxava amb empat a 1 al descans. Al segon temps va seguir la igualtat al marcador, amb un Noia que poc a poc va anar agafant més pes al partit. Tot i això els reusencs es van avançar al marcador quan semblava que els de Carlos Cortijo estaven més a prop del gol. Al minut 42 Diego Rojas culminava una bona contra.
Set segons després de treure de centre Martí Gabarró tornava a establir la igualada. Abans de la conclusió el Noia arribava a la desena falta però un gran esforç defensiu de Morales salvava l’empat, que a la postre seria definitiu.
L’equip de la Capital del Cava no tindrà ni 48 hores per pensar en el següent duel a la pista del Voltregà, on es desplaça aquest dissabte, a les 9 de la nit.