
A mitjans de juny va entrar en funcionament la nova àrea d’autocaravanes de Sant Sadurní
El 19 de juny es va obrir al públic aquesta àrea d’autocaravanes, situada just a sota del castell de Can Ferrer, al costat dels Habitatges Vilarnau.
L’Ajuntament de Sant Sadurní i el Consorci de Promoció Turística del Penedès han realitzat les obres de condicionament del terreny, millora de la zona per a l’accés dels autocaravanistes, canalitzacions i instal·lació de mobiliari urbà.
L’àrea té capacitat per aproximadament una desena de vehicles i compta amb una font d’aigua potable i un punt pel buidatge d’aigües grises i negres, tres taules de pícnic amb els seus corresponents bancs i papereres. Cada plaça s’ha senyalitzat amb travesses de fusta. L’àrea és d’ús exclusiu per a autocaravanes, amb estada màxima de 48 hores i no es faran reserves de places. La tarifa és gratuïta.
També hi haurà zona arbrada, tot i que se n’ha postposat la plantada al mes de novembre, període molt més propici i amb temperatures més adequades perquè els arbres creixin i prosperin bé.
La nova àrea de Sant Sadurní estarà oberta 365 dies l’any en un espai tranquil i a tot just 450m de la zona urbana amb restaurants, botigues i d’altres atractius turístics. A més a més, també permetrà gaudir de la natura, tot passejant o pedalant pel sender de la ruta de les caves cap al llac de Raventós i Blanc, que s’inicia just al costat.