Divendres, 26 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
CASSA informarà de les avaries a Subirats a la pàgina web i mitjançant SMS als clients

CASSA informarà de les avaries a Subirats a la pàgina web i mitjançant SMS als clients

L’Ajuntament i CASSA han presentat les noves eines per potenciar la informació del servei d’aigües al municipi, gràcies a la implantació d’un nou software integral de gestió del servei, el SIGEA.

Aquest programa, que integra quatre mòduls bàsics i que permet als tècnics i operaris de CASSA conèixer en temps real tot tipus d’informació i incidències en la xarxa de distribució, obre també la companyia a la ciutadania, oferint informació d’utilitat en l’entorn digital.
L’alcalde de Subirats, Pere Pons, ha destacat que aquest és un servei molt important i necessari donada la singularitat del nostre municipi, amb 15 nuclis de població i una xarxa molt extensa. Per la seva part, Josep Maria Manyosa ha explicat que Subirats se situa en la primera divisió en quant a la gestió del servei d’aigües.
El nou sistema intel·ligent de gestió del servei d’aigües de Subirats permet, també, enviar notificacions als clients a través d’SMS. Es tracta d’avisos no comercials, és a dir, CASSA no enviarà cap informació tret de les avaries a la xarxa d’aigua que afectin el domicili del client. L’SMS inclou, també, la previsió de restabliment del servei. Tots els veïns i veïnes de Subirats que hagin informat prèviament a CASSA del seu número de telèfon mòbil rebran un primer SMS informant de l’alta gratuïta en aquest nou servei i amb la possibilitat de donar-se de baixa voluntàriament. A partir d’avui dilluns, 22 d’octubre, tots els clients poden donar-se d’alta gratuïtament omplint un senzill formulari que es trobarà a la mateixa pàgina web.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: