El grup de consum La Bresca presenta el 1r mercat d’intercanvi de roba i complements
La Bresca és un grup de consum que porta molts anys treballant per a fer arribar a la ciutadania la importància de fer un consum responsable.
Des de la inauguració del Casal Popular ja en forma part com a secció i precisament al Casal Popular, aquest dilluns a la tarda es va fer la presentació del primer mercat d’intercanvi de roba i complements que tindrà lloc el proper dissabte 14 de gener de 11h a 13h al mateix casal.
Per això s’ha de recollir prèviament la roba. La recollida es feia al Casal Popular aquest dimarts i també es farà avui, dimecres, de 18h a 20h, el dijous 12 de 17h a 21h, el divendres13 de 17h a 21h i el dissabte 14 de 9h a 11h. Cada persona podrà portar un màxim de 10 peces i l’únic requisit és que estiguin en bon estat. No s’acceptarà roba interior i l’intercanvi serà exclusivament no monetari, a una peça – un tiquet. Els tiquets tindran validesa per aquest mercat intercanvi i per a tots els mercats que el grup de consum la Bresca organitzi en un futur, siguin o no de roba.
Des de la Bresca comenten que actualment la societat tendeix a fer un consum poc responsable i que caldria que tothom s’informés d’on procedeix cada producte i no convertir-se en compradors compulsius.
Segons el Dani, la teoria de que menjar productes ecològics i de proximitat és car, no és del tot certa. Ja que si es fa de manera cooperativa com és el cas de la Bresca s’acaben abaratint costos. I al final tens un producte de molta qualitat a preus que totes les famílies poden accedir.