Dimarts, 29 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Pilar Duran Rigol, ha estat la guanyadora dels 1.000€ que sortejava Som Sant Sadurní

L’entitat comercial ha fet el sorteig aquest matí de 24 de desembre entre totes les persones que han fet servir la targeta client en les seves compres aquestes festes.

La guanyadora del premi especial de Nadal de Som Sant Sadurní s’haurà de gastar el premi en un sol dia durant el dissabte dia 4 de gener en un mínim de 10 establiments adherits a Som Sant Sadurní, 5 establiments amb targeta client i una despesa màxima per establiment de 200 euros. Som Sant Sadurní acompanyarà la guanyadora durant la seva jornada de compres al municipi i en gravarà un vídeo per fer-ne difusió a la xarxa i al web de Som Sant Sadurní.

A més d’aquest premi especial, la campanya nadalenca d’enguany ‘Aquest Nadal queda’t a Sant Sadurní, enlloc et sentiràs com a casa’ també repartirà lots de Nadal de Cava i torró, sortejats avui dimarts 24 de desembre i, xecs de 20€Eur que es sortejaran el dissabte 4 de gener entre els clients dels establiments adherits a Som Sant Sadurní. Els premis s’hauran de recollir directament per l’establiment on hagi tocat cadascun dels premis.

D’altra banda, el passat dissabte 21 de desembre va tenir lloc a Sant Sadurní el 8è Caga Tió Popular i Solidari a la plaça de l’Ajuntament de la vila. En total 350 nens i nenes van fer cagar el Tió. Els diners recaptats van servir per ajudar a l’associació sadurninenca “Qui té a Qui” d’ajuda als discapacitats.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: