El grup Kòsmika origàmika ofereix un curs de papiroflèxia a La Panxamama
El grup, amb seu a Subirats, farà dos tallers a les instal·lacions de la botiga especialitzada en criança natural La Panxamama, al barri de La Girada. El primer tindrà lloc demà i el segon, el divendres 18 d’octubre, de sis a dos quarts de vuit del vespre.
Kòsmika origàmika és un grup apassionat en la tècnica de l’origami i interessat en difondre’n la seva pràctica. L’origami o papiroflèxia és l’antic art japonès de plegar paper. És principalment un entreteniment i una diversió, que té una aplicació directa en l’aprenentatge de la geometria i la matemàtica. Practicant la papiroflèxia es treballen habilitats com la coordinació, la motricitat fina, la creativitat i la imaginació.
Els tallers a La Panxamama estan adreçats a nens i nenes de sis a dotze anys, tot i que aquesta activitat la pot practicar tothom. Els organitzadors demanen als participants que portin colors, papers, tisores i cola. El preu del taller és de deu euros per persona.