Sant Sadurní torna a mullar-se per l’esclerosi múltiple
La capital del cava es sumarà aquest diumenge 14 de juliol a la jornada Mulla’t i navega per l’esclerosi múltiple. La recaptació recollida durant tot aquest dia a la piscina municipal es destinarà íntegrament a la Fundació Esclerosi Múltiple.
Durant aquests dies ja s’han posat a la venda diversos articles de marxandatge de la fundació, com samarretes, tovalloles, gorres, pilotes o un trencaclosques infantil, entre d’altres. Enguany la campanya compta amb la col·laboració dels Mundials de natació de Barcelona 2013. Per aquest motiu la imatge de la jornada i els diversos articles de marxandatge inclouen la mascota dels mundials “Xop”.
Aquest any, com a novetat, el servei d’esports de l’Ajuntament de Sant Sadurní pren el relleu del club de natació Sant Sadurní en la gestió d’aquesta jornada solidària. Al migdia tindrà lloc una capbussada solidària per batre el rècord de persones que es llencen simultàniament a la piscina. Per assolir aquest objectiu, entitats, autoritats, personalitats i ciutadans es llançaran de manera sincronitzada a les 12 des de 600 punts diferents de Catalunya.
L’Ajuntament de Sant Sadurní anima a tots els veïns i veïnes a participar d’aquesta jornada mullant-se a la piscina municipal. Tots els participants rebran, a més, un petit diploma acreditatiu amb els metres nedats durant aquesta jornada.