Diumenge, 1 d'octubre de 2023
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La crisi global i les particulars planen en la segona novel.la de Juan Carlos Borrego

Porta per nom Brut Nature i ha estat publicada dins una nova col·lecció de literatura de Piolet, lo Fardatxo.

Aquesta nova història del vilanoví Juan Carlos Borrego està relacionada amb la seva primera novel.la, Cafè amb sal, però compta amb una trama més rica, acompanyada per una colla de personatges tèrbols.

Segons l’escriptor, a Brut Nature la crisi hi és molt present. Tant l’entorn com els personatges estan tocats per la crisi general i per crisis particulars.

 

La pretensió de Juan Carlos Borrego, reconegut autor de guies per a excursionistes a l’àmbit penedesenc, és entretenir el lector i alhora fer-lo reflexionar sobre com actuem quan venen mal dades.

La presentació de la segona novel.la de Borrego a Vilafranca tenia lloc la setmana passada, a l’Agrícol, i va comptar amb l’escriptor David Monteagudo com a mestre de cerimònies.

 

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: