Dimecres, 24 de juliol de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

I Jornada de Dinamització Comercial

La fidelització dels clients i l’aprofitament de les noves tecnologies han centrat la primera jornada de dinamització comercial, celebrada a Vilafranca.

La Confederació de Comerç de Catalunya ha celebrat a l’Auditori del Vinseum de Vilafranca la primera Jornada de Dinamització Comercial amb la voluntat d’exposar experiències innovadores per dinamitzar el consum i les vendes en un entorn de crisi. Les accions que busquen fidelitzar la clientela i l’aprofitament de tots els recursos que ofereixen les noves tecnologies han centrat bona part de la sessió. El Centre Vila i Vic Comerç han estat els primers en explicar la seva experiència: la targeta de fidelització, que permet al consumidor acumular diners a l’establiment on es fa servir i gastar-los en una propera compra, mentre que el comerciant disposa de totes les dades relatives als seus clients usuaris de la targeta.

Però també s’han explicat altres projectes, com la marca de la Confederació de Comerç de Catalunya Botiguers pel país, que tot just ara comença a estendre’s amb la voluntat de donar a conèixer als ciutadans i als consumidors la transcendència del comerç català i potenciar valors com la proximitat, la sostenibilitat, l’especialització i els preus competitius.

D’altra banda, l’alcalde de Vilafranca Pere Regull ha parlat de que el comerç representa també un model de ciutat i ha dit que l’administració a de contribuir a que el sector es pugui desenvolupar amb llibertat.

En el transcurs de la jornada, que ha comptat amb la presència del director general de Comerç de la Generalitat Josep Maria Recasens, també s’ha presentat la Igualada Nit de Shopping, l’aplicació Shopping Costa Daurada per cercar establiments o el portal de llibres electrònics Liberdrac, del Gremi de Llibreters de Catalunya.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: