Històries per riure a càrrec de Jordina Biosca per recordar el dia de la dona a l’escola d’art Arsenal
El pati de l’escola d’art acollia una activitat emmarcada dins dels actes del dia de la dona que s’han estat celebrant a Vilafranca. En aquesta ocasió es tractava de la participació de la narradora vilafranquina Jordina Biosca, que oferia una sessió sota el lema de "qui no sap riure no sap viure".
Un seguit d’històries i contes on l’humor en el seu sentit més ampli tenia el protagonisme. A més, i com explicava ella mateixa, amb la voluntat de promoure també la participació dels assistents, nois i noies que cursen els seus estudis a l’escola d’art vilafranquina.
En aquest cas, a més, amb la dona com a protagonista o part important de l’argument de la història. De fet, dones de tota mena.
Amb el seu particular estil, Jordina Biosca va oferir aquestes històries, que servien per anar tancant els actes organitzats a Vilafranca amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona.