Divendres, 12 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Q-Ars Teatre ha presentat la seva F3dra

Aquest vespre, el Teatre Municipal Cal Bolet ofereix F3DRA de Marilia Samper, a càrrec de Q-Ars Teatre. 

Dimecres, les actrius Mercè Anglès i Anna Güell ja van ser a Cal Bolet per explicar com s’ha gestat l’espectacle i animar a possibles espectadors. <br />
A Q-Ars Teatre els agrada treballar amb les noves dramatúrgies i han encarregat el text a la dramaturga brasilenya Marilia Samper, que ha creat una impactant proposta escènica sobre l’univers femení vist des de tres angles, tres dones i tres vides diferents.

Anna Güell de Q-Ars Teatre ens deia que els agrada explicar-se, abans o després de l’obra, i a Vilafranca han vingut amb ganes de desvelar "tots els secrets de la dramatúrgia d’aquesta Fedra".

En la sessió han explicat com han preparat la dramatúrgia, han llegit algunes de les peces en les que s’han inspirat i han visionat fragments de pel.lícules.<br />Segons la Mercè Anglès i l’Anna Güell, aquestes xerrades serveixen per activar nous públics i establir-hi vincles, així com amb els teatres on actuen.

F3DRA va a càrrec de Mercè Anglès, Anna Güell, Mar Ulldemolins i Jaume Madaula.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: