Dissabte, 24 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Un emotiu concert commemora els 20 anys de Laroc

El projecte de la Laroc va començar a caminar fa 20 anys i aquest dissabte celebraven aquestes dues primeres dècades amb un concert a l’Auditori de Vilafranca. <br />

Plantejat com a concert audiovisual, el concert commemoratiu va anar combinant cançons del repertori de tota la seva història amb una projecció de fotografies d’activitats i concerts d’aquests 20 anys.

Cada cançó estava encapçalada per una paraula que volia definir el tarannà de la coral vilafranquina com ritme o melodia.

Entre el repertori escollit per Argemí Curto per a l’ocasió no faltava una cançó de gospel o peces més contemporànies d’Sting o el Tears in heaven d’Eric Clapton, però també obres dels primers anys repescades per al concert com Contrapunto bestiale.

Excantaires, familiars i amics dels membres de la coral Laroc van acompanyar-los en aquest emotiu concert d’aniversari.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: