Dilluns, 15 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Drac dels Monjos ha pujat a peu a Montserrat

Amb motiu de la celebració del seu trentè aniversari i coincidint amb la romeria, el Drac dels Monjos va pujar el passat cap de setmana a peu fins el monestir de Montserrat.  <br />

El drac i els seus acompanyants van pujar a peu els gairebé 9 quilòmetres que separen Monistrol del monestir de Montserrat, al que van arribar pels volts de les 12 del migdia amb els grallers del Drac dels Monjos i d’un bon grup de persones que es van anar sumant durant el darrer tram del trajecte.

Malgrat la incertesa meteorològica, el recorregut es va poder dur a terme sense pluja, tot i que l’amenaça de mal temps va restar participació.

La de dissabte ha estat la segona pujada del Drac dels Monjos a Montserrat. La primera es va dur a terme l’any 2001 amb motiu de vintè aniversari del Drac.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: