Dilluns, 21 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

CCOO reclama que es construeixi una passarel·la per creuar les vies, a la Granada

Aquest matí, sindicalistes de CCOO han estat al polígon del Fons de l’Estació repartint díptics als treballadors. El sindicat ha donat uns 500 díptics i calculen que al polígon hi treballen unes 600 persones, en total. El díptic editat per CCOO recorda que la recent construcció de les vies del TGV ha provocat un greu perjudici als treballadors que arriben amb tren i no poden travessar les vies a peu per accedir al polígon, com feien abans.

El sindicat denuncia el greu empitjorament de les condicions de seguretat per desplaçar-se a peu des de l’estació i reclama que es construeixi immediatament una passarel·la per creuar les vies del tren.

El díptic també inclou una proposta de passarel·la per creuar les vies.

Fonts de CCOO han dit a la nostra emissora que d’ençà de la denúncia pública feta pels sindicats, fa uns mesos, l’ADIF ha reconegut l’ existència del problema.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: