Joan Tarrada es presenta com a candidat a la presidència dels Tastavins amb una equip de més de 20 p
Aquest mes de novembre és la primera vegada que l`Acadèmia Tastavins del Penedès "San Humbert" celebra eleccions en 40 anys d’història.
Joan Tarrada representa la candidatura continuista, amb l’aval de l’actual president, Josep Santacana, i de membres històrics de l’entitat com Pere Anton Amador però també el suport de gent jove com David Boada, Agustí Torelló o Núria Ruíz. L’altre candidat és Julià Font.
La presentació del programa electoral de Tarrada es va fer dimecres en un acte públic al Museu de Vilafranca.
Les seves propostes es recullen sota l’eslògan "Per una acadèmia més activa i cultural, apassionat amb nosaltres!".
Per Joan Tarrada és important disposar de la solvència econòmica per poder desenvolupar tot el conjunt d’activitats, i per aquest motiu un dels projectes principals és la creació d’una Fundació.
La candidatura que es presentava al museu també té una atenció específica al rejoveniment dels acadèmics i per això es proposa la creació de la Jove Acadèmia de Tastavins.La candidatura estructura les activitats en tres eixos bàsics. El servei als acadèmics, al sector i al Penedès. Es planteja un ambiciós programa d’activitats i compta amb la presència de més de 20 persones a la junta per poder desenvolupar-les. Una de les més novedoses és la proposta "Vi Jazz Penedès", una festa relacionada amb el vi i el Jazz que es celebrarà a Vilafranca i que vol arribar a ser un referent a nivell de tot Catalunya.
En l’acte de presentació de la candidatura de Joan Tarrada hi va haver temps també per la cultura. Josep Mª Rovira , poeta i mestre de cerimònies de la candidatura, va recitar poemes relacionats amb el mon del vi, i Pere Tàpies amb la seva guitarra, va interpretar algunes cançons.