Diumenge, 21 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els tècnics del Departament d’Ensenyament asseguren que les esquerdes de l’Institut Eugeni d’Ors no

Un dels dos motius pels quals l’institut vilafranquí no ha començat el curs amb normalitat ja té solució.

Dilluns tècnics de l’empresa de la Generalitat GISA, van estar analitzant les esquerdes que han aparegut a l’edifici més antic de l’institut, on s’hi troben la sala d’actes, la secretaria i la biblioteca, i han garantit que no suposen cap perill.De tota manera els alumnes de primer i segon d’ESO que dilluns van participar en la presentació del curs i que ahir havien de començar les classes, no van començar. Ahir es va fer la presentació als alumnes de tercer i quart d’ESO i als de batxillerat i se’ls va lliurar una carta en la qual s’explica que , segons les dades de l’Eugeni d’Ors, els falten 4 professors i mig per poder cobrir totes les necessitats del centre, i que les classes no començaran fins que s’hagi resolt aquesta situació.L’Institut Eugeni d’Ors té , aquest curs , l’increment d’un tercer grup de primer de batxillerat i s’ha desdoblat el cicle formatiu d’informàtica de grau mig. Això comporta la necessitat de 3 professors i mig més. En relació al cicle formatiu la Generalitat ja ha confirmat que arribarà un nou professor. Pel que fa a les necessitats que comporta un grup més de primer d’ESO, des de l’Eugeni d’Ors estan convençuts que el problema es resoldrà. A banda el centre també solicita al departament d’ensenyament un mestre més que doni reforç a les necessitats educatives per presenta la massificació de les aules i l’arribada d’estudiants nouvinguts.El director de l`institut Toni Resta confia a aquesta mateixa setmana es pugui començar el curs. L’institut ha convocat per a les set d’aquesta tarda una reunió de pares per informar de la situació. També s’ha anunciat que tan bon punt se sàpiga la data d’inici del curs es penjarà la informació de la pàgina web de l’institut.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: