Dimecres, 17 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’empresa AUNA ha tallat definitivament l’antiga connexió de Cablinte

L’oficina d’atenció al consumidor ha rebut aquests dies un seguit de queixes per part d’antics clients d’AUNA.

L’empresa s’ha desfet definitivament de l’antiga connexió de Cablinte i tots aquells usuaris que volien continuar amb els seus serveis ja fa mesos que havien de notificar-ho i passar a una nova quota. Aquest canvi ha provocat que alguns d’aquests usuaris que afirmen no haver estat convenientment informats d’aquest canvi s’hagin vist aquests dies sense senyal i sense poder veure la televisió en definitiva.

Els afectats denúnicen que aquest avís no s’hagi realitzat per escrit. AUNA però afirma haver informat a tots els seus clients per escrit i amb suficient temps per a fer aquest canvi. I també afirmen haver deixat de cobrar la quota a aquelles persones que no s’han adherit a la nova xarxa

Ja des de l’any passat, moment en què AUNA va començar a desfer-se de l’antiga xarxa Vilafranca es va veure afectada per zones pel què fa al tall de la senyal i des d’aquest moment l’oficina d’atenció al consumidor va demanar estar informats sobre les accions que dugués a terme, una informació que no els ha arribat. L’ajuntament també ha demanat un llistat de tots els clients que no s’han adherit a la nova xarxa per tal d’informar-los en cas de què vulguin realitzar una denúncia. La oficina d’atenció al consumidor demana a la empresa AUNA la informació necessària per tal d’evitar malentesos i informar a tots els afectats.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: